Ένα διαφορετικό και αναπάντεχο supercar θα παρουσιάσει η Ferrari στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης. Αναφερόμαστε στην πρώτη τετρακίνητη πρόταση στην ιστορία της ιταλικής φίρμας, η οποία αναμένεται να αντικαταστήσει τη μέχρι σήμερα γνωστή 612 Scaglietti.
Εκτός λοιπόν από το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης, που μεταφέρει το 53% της παραγόμενης ροπής στους πίσω τροχούς και θα ζυγίζει 50% λιγότερο από ένα αντίστοιχων προδιαγραφών σύστημα μετάδοσης, η πρωτότυπη FF διαθέτει τέσσερις κανονικές θέσεις στο εσωτερικό της.
Θυμίζοντας, λοιπόν, περισσότερο ένα liftback πάρα ένα πραγματικό supercar η FF (Four seats-Four wheel drive), εξοπλίζεται με έναν πανίσχυρο V12 κινητήρα 6.262 κ.εκ., η απόδοση του οποίου φτάνει τους 660 ίππους και τα 683 Nm ροπής.
Χάρη στους παραπάνω αριθμούς και την εντυπωσιακή αναλογία κιλών/ίππο (2,7 κιλά), η τετρακίνητη Ferrari έχει τη δυνατότητα να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα και να αγγίζει την τελική ταχύτητα των 335 χλμ./ώρα.
Ανάμεσα στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του ιταλικού supercar ξεχωρίζει το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη προδιαγραφών F1, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση και τα φρένα κεραμικής σύνθεσης της Brembo.
Εδώ αξίζει να σχολιάσουμε την εμμονή των μεγάλων κατασκευαστών supercars στο να δημιουργήσουν περισσότερο εμπορικά αυτοκίνητα τα οποία θα διαθέτουν τετρακίνηση, 4 θέσεις, μεγαλύτερους χώρους αποσκευών κλπ (βλέπε Porsche Panamera και Aston Martin Rapide). Τα ερωτήματα λοιπόν γεννώνται ακαριαία:
- Τι "άγγιξε" αυτούς τους κολοσσιαίους κατασκευαστές; Κρίση ή αλαζονεία για μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς;
- Μήπως τα πραγματικά supercars αρχίζουν να περνούν στις σελίδες της ιστορίας;
Οι απαντήσεις...αναμένονται!
Εκτός λοιπόν από το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης, που μεταφέρει το 53% της παραγόμενης ροπής στους πίσω τροχούς και θα ζυγίζει 50% λιγότερο από ένα αντίστοιχων προδιαγραφών σύστημα μετάδοσης, η πρωτότυπη FF διαθέτει τέσσερις κανονικές θέσεις στο εσωτερικό της.
Θυμίζοντας, λοιπόν, περισσότερο ένα liftback πάρα ένα πραγματικό supercar η FF (Four seats-Four wheel drive), εξοπλίζεται με έναν πανίσχυρο V12 κινητήρα 6.262 κ.εκ., η απόδοση του οποίου φτάνει τους 660 ίππους και τα 683 Nm ροπής.
Χάρη στους παραπάνω αριθμούς και την εντυπωσιακή αναλογία κιλών/ίππο (2,7 κιλά), η τετρακίνητη Ferrari έχει τη δυνατότητα να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα και να αγγίζει την τελική ταχύτητα των 335 χλμ./ώρα.
Ανάμεσα στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του ιταλικού supercar ξεχωρίζει το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη προδιαγραφών F1, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση και τα φρένα κεραμικής σύνθεσης της Brembo.
Εδώ αξίζει να σχολιάσουμε την εμμονή των μεγάλων κατασκευαστών supercars στο να δημιουργήσουν περισσότερο εμπορικά αυτοκίνητα τα οποία θα διαθέτουν τετρακίνηση, 4 θέσεις, μεγαλύτερους χώρους αποσκευών κλπ (βλέπε Porsche Panamera και Aston Martin Rapide). Τα ερωτήματα λοιπόν γεννώνται ακαριαία:
- Τι "άγγιξε" αυτούς τους κολοσσιαίους κατασκευαστές; Κρίση ή αλαζονεία για μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς;
- Μήπως τα πραγματικά supercars αρχίζουν να περνούν στις σελίδες της ιστορίας;
Οι απαντήσεις...αναμένονται!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου