Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

Τάδε έφη Κατερίνα Κούκα...


Τις "έδωσε" η Κατερίνα Κούκα, την Πέγκυ Ζήνα και τη Νατάσσα Θεωδορίδου, στην εκπομπή της Μελέτη, πρωινή ΜΕΛΕΤΗ.
«Η Ζήνα και η Θεοδωρίδου έχουν καλές φωνές αλλά δεν έχουν τραγούδια», δήλωσε η Κατερίνα Κούκα και «κάρφωσε» τις συναδέλφους της. Παράλληλα, μίλησε για τα talent shows και τους κριτές τους, την Eurovision και τον σάλο που έχει ξεσπάσει με τους αποκλεισμούς, αλλά και την κατάσταση στη νυχτερινή διασκέδαση.


Μιλώντας αποκλειστικά στην εκπομπή «Πρωινή Μελέτη», η Κατερίνα Κούκα ήταν καταπέλτης και έριξε τα βέλη της στην Πέγκυ Ζήνα και την Νατάσα Θεοδωρίδου, λέγοντας ότι είναι καλές τραγουδίστριες που, όμως, δεν λένε καλά τραγούδια.

«Το Fame Story που συμμετείχα ήταν το πρώτο και ήταν για μένα μια δυσάρεστη εμπειρία, γιατί μετά από τόσα χρόνια αισθάνομαι ολίγον τι εξαπατημένη. Άλλα πράγματα μου ζήτησαν να κάνω κι άλλα βγήκαν στην πορεία με τα οποία φυσικά δεν συμφωνούσα καθόλου», είπε για την εμπειρία της στην κριτική επιτροπή ενός talent show και απέρριψε το ενδεχόμενο να το ξανακάνει. 

Θα θυμάστε βέβαια την κόντρα της με την διαγωνιζόμενη, Άσπα Τσίνα, και τον σάλο που δημιουργήθηκε τότε, για τα λεγόμενα και της μιας και της άλλης...

Μιλώντας για τους κριτές των ριάλιτι, η Κατερίνα Κούκα επεσήμανε πως παίζουν ένα παιχνίδι. «Αυτό απαιτεί η τηλεθέαση, ίντριγκες, εριστική συμπεριφορά».

Αιχμηρή ήταν η τραγουδίστρια και για την Eurovision. «Γιατί να με ενδιαφέρει αυτό το πράγμα; Χαίρομαι όταν το παίρνει η Ελλάδα, αλλά στην πραγματικότητα είναι ένα πανηγυράκι σε ευρωπαϊκό επίπεδο», είπε.

Η ίδια δεν θα έπαιρνε μέρος σε ένα σόου όπως το «Just The 2 Of Us», το οποίο παραδέχθηκε πως παρακολούθησε κάποιες φορές. «Εμένα δεν μου κάνουν τέτοιες προτάσεις, ευτυχώς. Το συγκεκριμένο δεν ξέρω, μου άρεσε πολύ.... Εγώ δεν είμαι ο τύπος και ο καλλιτέχνης που θα τους ενδιέφερε, γιατί είμαι έξω από την εποχή και εμένα δεν μου αρέσει αυτή η εποχή γιατί έχει πολύ σόου, πολύ γκλαμουριά, πολύ λάδι και τηγανίτα τίποτα», κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου